Trollfest og Lys markering i november.

Mørketid, Mystikk, Småtroll, Store troll, Hekser (pulver), Stallo og Fest.. Til og med Kaptein Sabeltann, Langemann og Pinky var med! Vi gikk opp til Banak uka etter, og var med på lys markering med de andre barnehagene.

Trollfesten onsdag 15. november, ble en fin feiring. Vi feirer mørketid med trollfest hvor Mystikk, Småtroll, Store troll, Hekser (pulver), Stallo, til og med Kaptein Sabeltann, Langemann og Pinky deltar!!

En kjempefin dag med flotte felles aktiviteter og forestilling med trollet og selveste Sabeltann, Pinky og Langemann. Med selvlagde trollkostymer for barn og voksne ble festen en kjempefin felles feiring av mørketiden vi går inn i.

Lysmarkeringa ble en kald, men fin opplevelse å delta på. Det var onsdag 22. november at vi gikk sammen opp med de store barna. Lysmarkering skjer i de fleste kommunene i Finnmark.