Hans kongelige høyhet, Kronprins Haakon, besøker Bærtua barnehage onsdag 12.desember

Hei! Idag, onsdag 12.desember, ca kl 1345, ankommer kronprinsen barnehagen!

Hei

Idag kommer kronprinsen på besøk.

Programmet er slik:

Ca kl 1330-1345 ankommer kronprinsen barnehagen. Da vil barna stå ute for å vinke til han. Videre skal kronprinsen inn til Saarelstua for et opplegg der med den kvenske avdelingen, Krøkebærstua. Her vil han få informasjon om avdelingen og noen av barna vil synge for kronprinsen.

Kronprinsen har med seg et stort følge av folk, deriblant ordfører Aina Borch. Media er også tilstede, men vil ikke filme noe inne på avdelingene.

Hvis kronprinsen får tid, så går Mona runden rundt på huset sammen med han, slik at alle barna får sett han og kanskje til og med får hilst på han. Men denne runden er med forbehold, ettersom tidskjemaet til kronprinsen er stramt og at han skal innnom andre destinasjoner i Lakselv.

Rundt klokken 1445 er kronprinsen dratt, men vi håper dere kan vente til ca kl 1500 før dere begynner å hente barna.

Vi gleder oss! :)