ÅPEN DAG I BÆRTUA ONSDAG 23 OKTOBER, VEL UTFØRT!

Vel gjennomført Åpen dag!! Tusen Takk til alle som kom til Bærtua. Takk til foreldre, besteforeldre, besøkende og til de som har bidratt med premier/ gaver og mat!! ( Bildet: Vi øver oss på sanger vi skal fremføre)

På 2 timer samlet vi inn brutto: 12 577kr. Netto beløp vi sender til SOS er kr 8901,-

Vinnerne av konkurransene:

Vivian B. Jakobsen - bakerkurven ( 196,5 cm)

Ingrid P. Torvik - fruktkurven ( 818 g )

Vi har hatt "Barn i andre land" som tema i 2 uker. Gjennom brev og bilder fra SOS barnebyer rundt om i verden, ønsker vi å vise mangfold og empati for de som ikke har det like bra som oss. Barnebyen i Murmansk - Kandalaksha er den barnebyen vi kommuniserer med, og innsamlingen går til den.

Åpen dag kan tilby Kafè med masse godt å spise, lotteri, tippekonkurranser og underholdning fra oss med sanger knyttet til temaet.

Foreldre stiller opp med forskjellige pålegg, salater og kaker for salg. Bedrifter i Lakselv har vært fantastiske i å gi oss gevinster vi kan lodde ut til formålet.

Støttende bedrifter:
Apotek 1, Møbelringen, Expert, Eurosko, Cubus, Lekebingen, ASVO, FEFO, Nille, Kontorservice, DNB, Rema 1000, Lakselv Bakeri